Re: Oszukane(?) pamięci SIMM 32MB EDO

Autor: Przemyslaw Gawor (Przemyslaw_at_hyper.net.au)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 13:47:59 MET

"Krzysztof Czuryło" wrote:

> Jakiś czas temu rozbudowałem sobie pamięć w moim komputerze do 128MB.

Czesc!

Tak sie sklada ze nie tak dawno i mnie sie zdarzylo dolozyc co nie co do
mojego pudelka 2 SIMM-y , 32 MB kazdy EDO 60 ns do tego co juz mialem (32
MB) i moj pierwszy zapal zostal szybko schlodzony gdy doszlo do podania
marki computera (HP) - strasznie wygorowane ceny . Jezeli masz markowa
maszynke to pewnie najlepiej przegonic sie po necie i zajrzec bezposrednio
do producentow tychze kosci. Wpisujesz rodzaj komputera, model, wymagana
pojemnosc i juz masz odpowiedz. Ja bralem to z "Crucial" - USA. Pierwsze
podejscie i maszynka mi lata jak MIG-21 (to o szybkosci a nie o ilosci
crash-ow). "Kingston" tez warty jest odwiedzenia. Wszedzie tam mozesz
robic zakupy "On-Line". Jezeli jest to "skladak to po ogolnym dobraniu
parametrow (predkosc, maksymalna ekspansja pamieci, rodzaj plyty - SIMM)
wpakuj je parami startujac z najwiekszymi SIMMs od portu 1 i 2 a potem te
mniejsze do portu 3 i 4. Jezeli zas wszystkie sa takie same to to nie ma
znaczenia. Zbierz sobie jak najwiecej informacji o tym co potrzebujesz
zanim ponownie udasz sie do sklepu to i zrobisz jakies oszczednosci.

Powodzenia
Przemek