Re: Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 01:16:54 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Chyba nic konstruktywnego z tego nie bedzie - wyglada na to, ze sie nie
>dogadamy. To mam taka propozycje: zalozmy, ze nie znasz mnie, nic o mnie
>nie wiesz, jestem zainteresowany protestem, ale nic o nim nie wiem -
>napisz prosze, jakie sa plany - co chcecie zrobic oraz co zamierzacie
>uzyskac. Jestem niezmiernie ciekaw...A jesli nie chce Ci sie pisac, to
>proponuje EOD.

Ja tez proponuje EOT a postulaty i plany
masz na stronach ktore Ci wielokrotnie
ludzie podali w tym watku. Przytacznie
ich tu byloby nietaktem i bezssensownym
smieceniem. Chcesz sie dowiedziec
przeczytaj sobie na tych WWW.

Jak zauwazyles nic konstruktywnego z
tej dyskusji nie wynika wiec najwyzszy
czas ja zakonczyc :)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067