Re: ASUS 40x ATAPI: co z ekranowaniem?

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 18:14:52 MET

piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk Piotr) wrote:
>ale jemu chodziło o zakłucanie dźwięku przez zbyt głośno pracujący
>silnik.

   Warto by spytać o to autora pytania, bo sam nie jestem już pewien.

>już od niejednej osoby słyszałem, że podobno te AsusyX40 _strasznie_

   W takim razie pomoże zmniejszenie prędkości obrotowej CD-ROMu; mój
Plextor też bywa głośny, ale po ograniczeniu prędkości do np. 20x albo 8x
nie słychać prawie nic. Podejrzewam, że w przypadku dem, o których mówił
autor pytania, taka prędkość wystarczy, a zakłóceń nie będzie. Pytanie
tylko, czy da się w Asus-ie zmniejszyć prędkość.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''