Re: ASUS 40x ATAPI: co z ekranowaniem?

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 16:57:24 MET

"Bali" <balimis_at_pirowski.gorn.agh.edu.pl> wrote:
>Gdy napęd wchodzi w wyższe prędkości silnik
>strasznie zakłuca dane audio. Nie da się wogóle słuchać muzyki w demach itp.

   Prawdopodobnie pomoze wyciszenie CD-ROMu w mixerze.

>Czy ktoś się już z tym spotkał? Kabel firmowy, wszystko prawidłowo
>popodłączane - jak można wypuścić taki produkt na rynek z takimi
>niedociągnięciami???

   Dla pocieszenia przyznam Ci, ze taki sam problem wystepuje w 2 razy
drozszym od Asusa CD-ROMie Plextor UltraPlex SCSI. Ale ze nie uzywam
CD-ROMu do odtwarzania muzyki, to mam go wyciszonego w mixerze i gwizdow
nie slychac.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''