Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:08:42 MET

>Odwoluje wszystko co napisalem. Wczoraj gdy pisalem email'a (z uczelni)
>moj czytnik byl juz martwy. Wyglada na to ze padla mechanika bo naped nie
>jest zdolny nawet dbze rozpedzic plytki. Dzisiaj oddalem go na serwis ale
>jeszcze nie wiem co go boli. Jak sie dowiem to dam znac.

>P.S. Moze jest to wada tylko mojego egzemplarza?

Wczoraj mialem w rekach taka infre (przez 10 minut :) - nie odpalalem) - z
zewnatrz to i niezle wyglada ale, wlasnie, jest jedno ale - wyglada na
Samsunga z dorobionymi klawiszami i czujnikiem podczerwieni ... a to raczej
niezbyt dobrze ... Mam nadzieje, ze jakosc bedzie wyzsza niz Samsungów.

Cooger