Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Strzalka Wojciech (xserver_at_ucku4.uck.pk.edu.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 14:51:34 MET

On Tue, 24 Nov 1998, [iso-8859-1] Artur Kamiński wrote:

> Tez mam Infra 48oo - od tygodnia
> Dodalbym, ze obecnie nie mam juz problemów z praca CD-ROM w róznych
> konfiguracjach Master-Slave na tym samym kontrolerze z HDD.
> Mialem Panasonic'a x8 który powodowal ze i Linux i Solaris odmawialy mi
> posluszenstwa przy próbie jednoczesnej pracy CD-ROM i HDD.
>
> Artek

Odwoluje wszystko co napisalem. Wczoraj gdy pisalem email'a (z uczelni)
moj czytnik byl juz martwy. Wyglada na to ze padla mechanika bo naped nie
jest zdolny nawet dbze rozpedzic plytki. Dzisiaj oddalem go na serwis ale
jeszcze nie wiem co go boli. Jak sie dowiem to dam znac.

P.S. Moze jest to wada tylko mojego egzemplarza?