Re: Zoltrix Spirit - dlugie !

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 16:56:40 MET

On Wed, 25 Nov 1998 17:40:14 GMT, Arnold Dziambor <ardo_at_key.net.pl>
wrote:

>Witam !
>
>Zoltrixy V.90 dzialaja, jak trzeba (HCF56i i VSP56i) !
>
>Udalo mi sie zmusic do prawidlowej pracy juz drugi model.
>Pierwszym byl FM-HCF56i (PCI z DSP), drugim, od wczoraj
>typ FM-VSP56i3 ( z 2MB Flash ROM na plytce ).

Widac ze zmiana wersji zmienila im sie partia przekaznikow - czy te
kitajce nie moga porzadniej podzespolow kontrolowac? Modemy niby
dzialaja a wiecznie loteria z elektromechanika. Moze jakas lista
trefnych partii by sie przydala czy jak? Bo jak Zoltriks dziala to
dziala, ale jak nie dziala - to zadne wymienianie softu nie pomaga, na
zle lapiacy przekaznik soft nie poradzi.

Darek