Re: Zoltrix Spirit

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 16:52:26 MET

On Wed, 25 Nov 1998 17:57:19 +0100, Michal Chrominski
<mchrom_at_sgh.waw.pl> wrote:

>Czy komus udalo sie zainstalowac i zzmusic do poprawnej pracy ten
>modem?
>Chce kupic jakies 56k /z kflexem i V90/ a przywiazanie do marki
>mowi mi ze ma to byc zoltrix. Z wypowiedzi na liscie wynika iz
>zaden zoltrix na pci'u nie dziala 'jak trzeba'.
>
>Czyzby pozostawala tylko ISA?

Niech cie reka boska broni wpuszczac sie w Zoltriksy FM-VSP56i2. Niby
prawdziwy modem, zaden winpatent, wlasny sprzetowy UART - a partia
kiepska jak nie wiem co. Jakos te winmodemy Zoltriksa lepiej czy
gorzej ludzom jak slysze chodza a tego prawdziwego dwie sztuki przez
rece przepuscilem i obie do kitu - badziewne jakies przekazniki widac
dali (ni groma nie moze linii zlapac). A winmodem mnie nie urzadza -
nie bedzie to docelowo pod winda dzialac.

>Moze ktos ma jakas inna propozycje na modem wewnetrzny 56 dual w
>cenie do 250-300 zlotych???

NIe ma innych modemow w tej cenie poza Zoltriksami i zupelnymi
dziwolagami firmy ping-pong. Na Robotiksa trzeba 350 - 400 zl, na
Zooma jeszcze wiecej.

Darek