Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 00:42:58 MET

On Wed, 25 Nov 1998 17:29:09 GMT, "Tomaszek"
<Tomasz.Tomaszek_at_unityline.pl> wrote:

<ciach>
>To też jest normale gdyż Gravis posiada kilka przetworników A/C,

Cus mi sie nie wydaje zeby o to chodzilo - IMHO to byl jakis sprzetowy
mixer. Zreszta na Vortex'ie moge sluchac nawet 20 probek rownoczesnie
- a zapewniam CCie ze 20 przetwornikow nie ma

> natomiast
>SB tylko 2 jeden na kanał lewy i jeden na prawy. Podobnie sprawa się ma z
>Amigą gdzie mamy 4 przetworniki A/C (co prawda 8 bit) i normalką jest
>równoczesne odtwarzanie 4 próbek na raz!!!

Odtwarzac to tych probek mozna bylo wiecej niz 4 - wystarczylo
miksowac

>Jeśli chodzi o programowy mix przez DirectX to ktoś ma taki player???

MikroSoft :) Poszukaj mediaplayer'a 5.2 lub 6.0 - one daja taka
mozliwosc na kazdej karcie

Pozdrowienia

Vindex