Partycje

Autor: Marek Kaszczyc (m.kaszczyc_at_energetyka.elblag.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 23:25:05 MET

  Potrzebna pomoc!!
Mam problem. W fdisku zrobilem partycje przed zainstalowaniem linux'a.
Niestety cos sie wymieszalo i z dysku 2.1 GB zrobil sie okolo 600 MB. Gdy
chce skasowac rozszerzona partycje dos, to fdisk mowi, ze sa dyski logiczne,
ktorych w ogole nie widac. Pokazuje jedynie podstawowa partycje i
rozszerzona. nic wiecej nie widac. co mam z tym zrobic, aby przywrocic jedna
partycje 2.1 GB i zaczac od poczastku? Za pomoc dzieki

M_at_rcio