ASUS 40x ATAPI: co z ekranowaniem?

Autor: Bali (balimis_at_pirowski.gorn.agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:50:38 MET

Kupiłem sobie ostatnio cdroma ASUS 40x (przesiadka ze starego aztecha 6x
:))). Chodzi idealnie. Lecz dopiero teraz przyłączyłem kabelek CD do karty
dźwiękowej ... i totalne dno. Gdy napęd wchodzi w wyższe prędkości silnik
strasznie zakłuca dane audio. Nie da się wogóle słuchać muzyki w demach itp.
Czy ktoś się już z tym spotkał? Kabel firmowy, wszystko prawidłowo
popodłączane - jak można wypuścić taki produkt na rynek z takimi
niedociągnięciami???

--
---->
BALI - Michal Balicki