Re: NCommunicator - kilka kont

Autor: ***** ALX ***** (alx_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 23:04:44 MET

> Kolego, chyba ty masz cos z oczami

Kolego mam doskonaly wzrok (jak narazie) :)) Problem tkwi zupelnie gdzie
indziej...

> (M.O. jest zdrowy :)

Ciesze sie bardzo z tego powodu ;)

> - jesli korzystasz z serwera IMAP to gratuluje :)

Sorkie, ale korzystam z serwera POP3...

> i w takim razie musze przyznac Ci racje jesli
> chodzi o gospodarowanie kilkoma 'serwami'. Natomiast POP3 moze byc tylko
> jeden i koniec, co mnie zreszta bardzo dziwi. W zwiazku z powyzszym, w tej
> sprawie jestem zmuszony przyznac pierwszenstwo uzytkownikom Outlooka ;^)

Zwracam honor wam wszystkim :) Korzystam z jednego serwera - wydawalo mi
sie, ze skoro jest mozliwosc dolaczenia serwera przez wcisniecie
przycisku 'Add', to logicznie rozumujac powinna byc mozliwosc obslugi
wielu serwerow POP3. Przed chwila sprawdzilem, probujac wlasnie dodac
serwer... Niestety, zgodnie z Prawami Murphyego
(http://arrakis.cs.put.poznan.pl/~alx/murph.html :)) ), logiczne jest
to, ze nie ma w tym logiki... Przynajmniej tak mi sie wydaje...
Zmieniajac serwer na IMAP faktycznie, mozna wowczas wiecej ich dodac...
Coz - nic nie jest idealne...

> P.S. A Outlooka nie uzywam prawdopodobnie glownie dlatego, ze jestem z gory
> uprzedzony do wiekszosci internetowych produktuff Microshafta (ktory zreszta
> wlasnie zmienil szefa - brawo!).

Popieram w pewnym stopniu kolege, ale to juz inny temat - napisze tylko
tyle, ze zaden program jakiegokolwiek autora czy producenta nie jest bez
wad - wie o tym bez watpienia kazdy uzytkownik komputera. Ale o tym
pisalo juz wielu ludzi...

 Pozdrawiam