Re: EOT - Re: NCommunicator - kilka kont

Autor: ***** ALX ***** (alx_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 20:23:23 MET

> Znowu Ci sie cos popieprzylo (widocznie nie przeczytales mojego ostatniego
> posta :). A zeby Ci udowodnic ze nie mozesz miec kilku serow POP3, powiem ze
> mam tez NN4.5 z Chipa 12/98 i przy probie zmiany komunikat pojawia sie
> nastepujacy:
> --
> You can have multiple mail severs if they are IMAP servers. You are
> currently using a POP server.

No widzisz...

> Co do slowa.
> No i co? Dalej bedziesz obstawal przy swoim? :) Bo po prostu widzi mi sie ze
> umyslnie wprowadzasz nas w blad (czyt. klamiesz).

Czlowieku, bez przesady - nie wprowadzam nikogo w blad - nie zalezy mi
na tym - wytlumaczylem sie w poprzednim poscie - przeczytaj go sobie
uwaznie. Nie nazywaj mnie klamca, bo to troche ostre slowo - rozumiem
Cie, ale bez przesady...

Ludzie, po prostu zostalem wprowadzony w blad - moja wina, ale zeby mnie
klamca nazwac, nie ladnie...