Re: NCommunicator - kilka kont

Autor: Przemyslaw Szuba (szuba_at_cavern.com.pl.NOSPAM)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 19:10:56 MET

***** ALX ***** wrote:

> Byc moze masz cos z oczami ;) Sorki :) Ale tak naprawde, to wydaje mi
> sie, ze zainstalowales netszkape w wersji 4.05 a nie 4.5 - wlasnie
> pracuje na wersji 4.5 i ma ona obsluge kilku serwerow - dodaje sie je w
> preferencjach. Sprawdz jeszcze raz, ktora wersje posiadasz.

Kolego, chyba ty masz cos z oczami (M.O. jest zdrowy :) - jesli korzystasz z
serwera IMAP to gratuluje :) i w takim razie musze przyznac Ci racje jesli
chodzi o gospodarowanie kilkoma 'serwami'. Natomiast POP3 moze byc tylko
jeden i koniec, co mnie zreszta bardzo dziwi. W zwiazku z powyzszym, w tej
sprawie jestem zmuszony przyznac pierwszenstwo uzytkownikom Outlooka ;^)

P.S. A Outlooka nie uzywam prawdopodobnie glownie dlatego, ze jestem z gory
uprzedzony do wiekszosci internetowych produktuff Microshafta (ktory zreszta
wlasnie zmienil szefa - brawo!).

Przemek Szuba - Simpul
http://hardware.com.pl/
http://humorek.cavern.com.pl/