EOT - Re: NCommunicator - kilka kont

Autor: Przemyslaw Szuba (szuba_at_cavern.com.pl.NOSPAM)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 21:01:27 MET

***** ALX ***** wrote:

> Nie wiem, moze mam jakas dziwna wersje, ale aktualnie zainstalowana
> netszkapa na moim kompie obsluguje serwery POP3 (sam z tego kozystam), a
> jest to wersja finalna 4.50 - moze masz jakas bete? Jeszcze raz odsylam
> do CD Chipa 12/98...

Znowu Ci sie cos popieprzylo (widocznie nie przeczytales mojego ostatniego
posta :). A zeby Ci udowodnic ze nie mozesz miec kilku serow POP3, powiem ze
mam tez NN4.5 z Chipa 12/98 i przy probie zmiany komunikat pojawia sie
nastepujacy:

--
You can have multiple mail severs if they are IMAP servers. You are
currently using a POP server.