Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 19:53:01 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Chyba dalej sie nie rozumiemy. Szkoda...Wiec lopatologicznie:

Niestety dalej nie rozumiesz i do tego usilujesz
ujsc z tej sytuacji jako bardziej pojetny piszac
o lopatologii i innych ograniczeniach.

>Szynke sprzedaja w kilku sklepach? Ide do innego. Tylko w tym jednym?
>Coz.. zielona i z robakami? Co robie? Nie ide do kierowniczki z awantura,
>ani nie ustalam z kilkoma znajomymi osobami, ze w dniu X nie kupujemy
> w tym sklepie, bo to jest po prostu piramidalna bzdura (efekt -
>mniejsze kolejki w tym dniu. Jedyny efekt), tylko po prostu SZYNKI NIE
>KUPUJE. Czy teraz juz jasniej? Bo bardziej lopatologicznie juz sie nie
>da.

Czy Ty nie widzisz, ze to co przytoczyles nie ma
nic wspolnego z przykladem telekomuny?
Nie ma drugiej telekomuny do ktorej moge
obecnie pojsc, bo w pierwszej mi sie dziurawe
kable nie podobaja. Nie ma, wiec usiluje
wymusic na tej co jest i nie dopuszcza innych,
zeby te kable zalatala jednak (to taka przenosnia,
mozesz pod dziurawe kable, podstawic zawyzone
ceny)

Czy teraz juz jasniej? Czy nadal bedziesz pisal,
ze to jednak inni "mysla inaczej"?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067