Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 20:07:01 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Chyba dalej sie nie rozumiemy. Szkoda...Wiec lopatologicznie:

Niestety dalej nie rozumiesz i do tego usilujesz
ujsc z tej sytuacji jako bardziej pojetny piszac
o lopatologii i innych ograniczeniach.

>Szynke sprzedaja w kilku sklepach? Ide do innego. Tylko w tym jednym?
>Coz.. zielona i z robakami? Co robie? Nie ide do kierowniczki z awantura,
>ani nie ustalam z kilkoma znajomymi osobami, ze w dniu X nie kupujemy
> w tym sklepie, bo to jest po prostu piramidalna bzdura (efekt -
>mniejsze kolejki w tym dniu. Jedyny efekt), tylko po prostu SZYNKI NIE
>KUPUJE. Czy teraz juz jasniej? Bo bardziej lopatologicznie juz sie nie
>da.

Czyli co, na poczatku zrezygnujesz z szynki,
nastepnego dnia z kiepskiego chleba, a pozniej
pompownia zacznie pompowac brudna
wode do Twojego kranu biorac za to kase
ale Ty zwyczajnie nic nie powiesz tylko
przestaniesz korzystac z wody? Ehhh...
Bylbys wzorowym obywatelem jeszcze
kilka lat temu ;)

Czy Ty nie widzisz, ze to co przytoczyles nie ma
nic wspolnego z przykladem telekomuny?
Nie ma drugiej telekomuny do ktorej moge
obecnie pojsc, bo w pierwszej mi sie dziurawe
kable nie podobaja. Nie ma, wiec usiluje
wymusic na tej co jest i nie dopuszcza innych,
zeby te kable zalatala jednak (to taka przenosnia,
mozesz pod dziurawe kable, podstawic zawyzone
ceny)

Nie mam zamiaru w 21w rezygnowac z telefonu
czy nawet internetu.

Czy teraz juz jasniej? Czy nadal bedziesz pisal,
ze to jednak inni "mysla inaczej"?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067