Re: Przepelniony rejestr ?

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 18:46:27 MET

Jacek Duma napisał(a) w wiadomości:
<199811251220.NAA15964_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...
>mylisz sie ni ma dostepu do cd-rom - u

Paaaanowie, czy ja jedyny bootowałem się z dyskietki startowej Windows 98
???? A może to M$ zrobił w konia polskich użytkowników Windows 98?
Zmusiliście mnie do restartu komputera w środku czytania wiadomości :-[. A
więc restart z dyskietki opisanej (przeze mnie) jako "Windows 98 Final
Startup Disk". Pojawia się menu z trzema pozycjami:
1. Startup with CD-ROM support
2. Startup without CD-ROM support
3. Nie pamiętam, chyba coś o sieci.

Po wybraniu pozycji 1 ładuje różne sterowniki (mignął mi SCSI też...),
dostaję prompta, jeszcze przejście na dysk h: i... WIDZĘ CDROM (IDE Toshiba
32x). Mogę kopiować, uruchamiać programy itp.
Więc jak to jest: czy w wersji PL usunięto dostęp do CDROM-u z dyskietki
startowej?!!!!

------
Michał Kawecki
novimpex_at_medianet.pl