Re: Softwarowe przyspieszanie uP

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 18:45:18 MET

akane wrote in message <01be1886$5eaaf8e0$b6afccc2_at_pc>...
>Witam!!!
>
>Karol Król <karol_at_ds14.agh.edu.pl> napisał:
>
>[...]
>
>Software'owe przyspieszanie procesora jest mozliwe tylko przez
>optymalizacje
>kodu wykonywanych programow ( co jak wiem jest obecnie rzadkoscia )
>Jezeli masz chec sprwadzic ten soft no to wykonaj jakis benchmark przed
>instalacja tego czegos oraz po...
>Acha! Opisz swoje doswiadczenia.
>
>pozdrowienia
>
>akane...
>
>P.S. Ponoc Klamath ma jakas programowalna pamiec mikrokodu i tam sa mozliwe
> [...]

Ja tez ja znam. Wszystkie procki o architekturze P6 posiadaja tzm.
reprogrammable microcode.
Ale nie programujesz nic w samym procku !! W nim nic sie nie da zmienic.
Update jest podklejany
do BIOSu i ladowany za kazdym startem kompa. Intel ma do tego prog,
checkup3.exe, ale niestety
dostaja go tylko system vendors (wiec na necie chyba go raczej nie ma). :((

Xylodius