Re: Przepelniony rejestr ?

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 16:13:36 MET

Nie sšdzę aby zaśmiecony rejestr aż tak spowalniał komputer. Tu chodzi o coś
innego.
Miałem taki sam efekt ostatnio jak instalowałem win98PL ale nie miałem czasu
a by go rozgryść to nie znam przyczyny, ale przypuszczam że to efekty
kombinacji nowych(od win98) i starych(win95OSR2) sterowników pamięci ze
smartdrv.exe

Pytanie:
Czy może ostatnio zmieniałeś system z win95 na win98?
Sprawdź w Panel Sterowania\System zakladka Wydajność czy system jest
skonfigurowany optymalnie?

Pozdrawiam Ramon