Re: Przepelniony rejestr ?

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 00:07:37 MET

MARIO napisał(a) w wiadomości: ...

>OK
>Zdecydowalem sie na przeinstalowanie WINDOWS ale:
>
>- przy zaladowaniu systemu bez plikow startowych nie mam zaladowanego
CD-ROM
>- kiedy juz zainstaluje CD-ROM to okazuje sie ze jest za malo pamieci
>"konwencjonalnej" (m.in. dla tego ze laduje sie jakis 110 KB "dblspase.sys"
>ktorego normalnie nie mam)

A gdzie podziałeś dyskietkę startową? Po uruchomieniu z niej systemu masz
dostęp do
CD-ROM-u. Najlepiej wówczas przegrać katalog instalacyjny Windows98 (ale nie
całą płytkę!) na dysk twardy i stąd instalować. System nie będzie cię więcej
prosił o włożenie instalacyjnego CD gdy będzie musiał coś sobie dograć.

>W koncu udalo mi sie uruchomic "setup win98" ale nie wiem np. czy po
>instalacji spod DOS-a bede mial FAT32 czy moze stary FAT (dysk bardzo
szalal
>podczas skanowania "scandisk-iem" na poczatku instalacji).
>Prosze o porade na ten temat.

Typ FAT możesz zmienić posługując się fdisk.exe. Tracisz wówczas WSZYSTKO co
miałeś na dysku. Win98 nie uruchamia fdisk-a podczas setup-u jeżeli znajdzie
dysk z założoną partycją, tak więc typu FAT nie zmienia. Uruchamia wówczas
tylko program scandisk aby zweryfikować poprawność znalezionego systemu
plików.

>Co jeszcze moge stracic podczas instalacji DOS-owej ?

Nic.

>Pozdrawiam

Ja również.

------