Re: Zoltrix Spirit 56K - problem

Autor: Piotr Nowicki (pnowicki_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 21:19:34 MET

Byłeś naprawde bardzo blisko, ale uzyłeś nieprawidłowej komendy
w miejsce komend dodatkowych wpisz:

AT+MS=V34,1,19200,28800
do oznacza, że: wymuszasz standard V34 z minimalnym poł. 19200 i max. 28800.
Miałem dokładnie ten sam problem, zrobiłem to, co wyżej i zadziałało. Jest
to spowodowane kiepską linią i masz za duże szumy i dlatego Spirit głupieje.
Możesz spródować podkręcić połączenie przez zmiane parametru V34 na V34+ i
28800 na 33600
Powodzenia
Piotr Nowicki