Re: Czt K6 II 3Dnow pojdzie na mojej plycie?

Autor: Hosen (hosen_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 21:19:33 MET

Szczerze?
Procek AMD K6-2 po to pracuje defaultowo na magistrali 100Mhz, żeby na niej pracował i nie ma sensu kombinować
z 83 Mhz. Albo zmienić płytę, albo używać procesorów do 83Mhz. Proste.
Tak naprawdę dużo ważniejsza w procesorach jest magistrala niż mnożnik.
układ 100 x 3 (300 Mhz) będzie i tak wydajniejszy lub nie gorszy od układu 83 x 3 (333 Mhz). Szybszy nie znaczy wydajniejszy. Magistrala ma wpływ na prędkość wymiany danych z pamięciami, dyskiem. Lepiej kup płytę 100 Mhz, skorzystasz, a jak trafisz 112 Mhz, wtedy puść AMD-ka 112 x 3, to będzie fajna jazda. Pozdrawiam!
Grzesiek