Zoltrix Spirit 56K - problem

Autor: Krzysiek (kriko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 19:31:25 MET

Prosze o pomoc w sprawie ww. modemu.
Mam z nim nst. problem (jak juz sie dowiedzialem nie jestem pierwszą osobą,
która ma z tym modemem problem - ale nikt precyzyjnie nie potrafi okreslic
jak to naprawic).
A wiec mam taki problem:
Wydaje mi sie ze wszystko jest ustawione OK, a tu zaraz po wybieraniu numeru
providera (tepsy) polaczenie zostaje zerwane. Tzn. nie nastepuje nawet
logowanie do sieci, tylko slychac mocniejsze niz zwykle buczenie modemu i
.... polaczenie zostaje zerwane.
Probowalem juz dopisac "+MS=12,1,28000,54667" do ustawien dodatkowych, ale
nie daje to skutku. Takze 3 przecinki ",,," z numerem 0202122 tez nic nie
daja, ani wylaczona opcja "Zaloguj sie do sieci".

P.S. Mam win98pl, modem dziala na COM3 i jest PCI-owy.