Re: Upgrade modemu USR - pomocy!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 19:50:53 MET

Dnia 23 Nov 1998 21:48:01 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) napisał:

>Witam!
>
>Kupiłem właśnie modem zewnętrzny USR Sportster Flash - firmowany już przez
>3com (jest logo 3com na instrukcji).
To tak samo jak ja - no, prawie (ja mam internal).
Dali Ci słuchawki + mikrofon?

>Pierwszą czynnością, jakiej chciałem dokonać, było ściągnięcie upgrade'u do
>V.90. Po krótkich poszukiwaniach znalazłem stronę z "Upgrade Wizard". Jest i
>okienko do wybrania numeru seryjnego... oops! Nie ma!
>Nie ma numeru takiego jak na moim modemie...
>Co robić?

Olej te dziwne problemy - mięsko jest tutaj:
http://www.3com.com/56k/executibles/v90int95.exe

Robiłem to samo, co i Ty, trick polega na tym, że serial number podaje
sie w dziale amerykanskim USR-a; Ty zas masz sie udac do sekcji
"Eastern Europe" - i tam juz jest bezposredni link do upgrade'u,
identyczny jak ten powyzej.

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/