Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Milo (akropolis) (blasko_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:40:25 MET

>Nie jestem pewien czy to normalne zachowanie dysku - mam go od paru
>miesiecy, i do tej pory tego nie zauwazylem (Caviar 4,3 GB).
>A wyglada to tak: po czytaniu lub zapisie, 2 sek. przerwy, a potem
>jeszcze "tyk,tyk". Robic backup i biec do serwisu ????
Jak najszybciej!
Dysk wkrótce prawdopodobnie padnie Ci na amen.
Ja miałem to samo (i to w dwóch kolejnych Caviarach), ale niestety tego
większego nie przyjęli mi w serwisie z uwagi na zarysowaną taśmę okalającą
dysk - i 2,5GB poszło się...

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko