Re: Ile wart ? HDD 1gb scsi-3

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 20:45:20 MET

Glina wrote:

> Mam na sprzedaz twardy 1GB ... quantum fireball scsi-3 (ultra scsi).
> No tylko ze niewiem ile jest wart . - kto da wiecej ? Jesli ktos orientuje
> sie w cenie a nie chce kupowac to niech pisze.
> A co do sprzedazy to bez jakcichs bezsensownych ofert. tj <350 zl.

obawiam sie ze za ten dysk wiecej nie zyskasz. chyba ze wolisz go
trzymac w szufladzie. co z tego ze scsi, skoro tylko 1GB ?

> Dysk ma czas dostepu <10ms,

phi... byle caviary maja takie czasy. przynajmniej w tabelkach.

> czyta 5.5 mb/s a zapisuje okolo 4 mb/s.

co ci to wykazuje ? to jest transfer fizyczny czy do kontrolera ?

> Cholernie
> niezawodny i cichy.

ze cichy, zgoda. ze niezawodny ? niestety z quantumami sa klopoty.
szczegolnie jak sie je mocniej eksploatuje.

> Gdybym nie musial to bym go nie sprzedawal.

> p.s. Prosze nie obwiniajcie mnie za offtopic - jak nie sprzedam to mi modem
> zabiora !!! :-(((

buu... przykro :( twoj dysk ma tylko jedna wade. jest za maly.
a nabywcow na scsi jest za malo. teraz jak ktos kupuje cokolwiek
na scsi, to bierze conajmniej 4GB, i to jest minimum absolutne.