Re: Re: Przeplot banków w modułach DIMM

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 20:39:03 MET

Piotru$ wrote:

> Czeœć
> Fri, 20 Nov 1998 16:27:22 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
> napisał(a):
>
> [...]
> [...]
>
> A co to w ogóle jest ten przeplot, po co i co daje, że tak skorzystam
> z okazji i grzecznie zapytam ?

> Piotru$ <Piotr Olech>

to jeszcze za czasow pamieci EDO i FPM, o czasie dostepu minimum 60ns.
banki byly czytane naprzemian, co dawalo dwukrotne przyspieszenie
dostepu do ramu. bylo to stosowane w niektorych plytach.
teraz w dobie pamieci SDRAM 8ns, raczej nie stosuje sie przeplotu.
mi przynajmniej nic na ten temat nie wiadomo.