Ile wart ? HDD 1gb scsi-3

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 19:43:06 MET

Mam na sprzedaz twardy 1GB ... quantum fireball scsi-3 (ultra scsi).
No tylko ze niewiem ile jest wart . - kto da wiecej ? Jesli ktos orientuje
sie w cenie a nie chce kupowac to niech pisze.
A co do sprzedazy to bez jakcichs bezsensownych ofert. tj <350 zl.
Dysk ma czas dostepu <10ms ,czyta 5.5 mb/s a zapisuje okolo 4 mb/s.Cholernie
niezawodny i cichy. Gdybym nie musial to bym go nie sprzedawal.
Walcie na 0601-22-10-46
albo piszcie na priva
Pozdro. Glina

p.s. Prosze nie obwiniajcie mnie za offtopic - jak nie sprzedam to mi modem
zabiora !!! :-(((