Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 13:35:17 MET

On 24 Nov 1998 09:17:14 +0100, dumaj_at_onet.pl (Jacek Duma) wrote:

>Odnosze wrazenie ze nasz kolega chyba ogladal te monitory na zlomowisku.
>
>Sory ;)
heh ...... jesli przedstawiciel Optimusa w Lublinie to zlomowisko to
sie zgodze ... tam akurat ogladalem Sony 100ES ....

>Albo kazdy chwali swoje , bo wydal kase i wstyd mu sie przyznac ze kupil
>chlam. Ja mialem mozliwosc ogl;adnac dokladnie na serwisie OPTIMUSA u
>kumli w pracy monitory wszelkiej masci ktore Nowy Sacz sprowadza , i
>stwioerdzam ze Nie zamienil bym tego soniaka za nawet Philipsa 17
>Brillance
Ja tam nie chwale swojego ... mam teraz tego Samsunga 500b i nie jest
to zadna rewelacja ... wolalbym NECa E500 ... ale nie moglem kupic i
tyle .... w sumie 200 zl w kieszeni ... ale nie zalowalbym ich na tego
NECa ...
Ten Samsunk jest w sumie ok, ma tylko krzywa gorna krawedz obrazu ...
opada na srodku i unosi sie w rogach ... a na dole rowno ...
w rogach oczywisice mala rozbieznosc kolorow ;(((
Ale w 800x600 obraz jest dobry, w przeciwienstwie do tego Panasonica
P50 ...
w 1024x768 w rogach jest pewne zamglenie i zeby czytac text trzeba sie
troche nameczyc ;(((, ale dalej duzo lepiej niz na P50 ...

Zobaczymy co wyjdzie w praniu ... dzis jak wszedlem do tego sklepu w
ktorym kupilem panasonica i ogladalem 10 innych monitorow, jeden
sprzedawca powiedzial do drugiego "Patrz, znowu przyszedl ..." i
pokazal na mnie ;))))

>---
>Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/