Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 13:35:15 MET

On 24 Nov 1998 09:12:28 +0100, dumaj_at_onet.pl (Jacek Duma) wrote:

>1024 - 768
ja w takiej nie moge na monitorze 15 cali ... za male to wszystko ..
chyba ze zwiekszonymi czcionkami ..

>tak , i geometria jest jak najbardziej OK , pracowalem przez rok na
>skladzie DTP w drukarni wiec mam doswiadczenie jesli chodzi o wpatrywanie
>sie w wady monitorow.
No to nie wiem, bo wiem co widzialem, moze to byl jakis uszkodzony
egzemplarz, a moze jakis odrzut z produkcji bo ogladalem go w
Optimusie ;)))

>A widzisz a ja mam jak najbardziej OK
>Moj kompan z pracy nie jeden tez ma 100 tylko SX i tez maja wszystko OK.
Moj znajomy tez ma takiego soniaka, ale kupowal dawno na gieldzie i
dziala mu calkiem dobrze, z tym ze ja mowilem o tych monitorach ktore
widzialem w sklepach ....

>Ja rowniez polecam ten monitor wielu znajomym , kupili go i mowia do mnie
>ze sa zadowoleni.
Po tym co widzialem nie kupilbym nawet za 800 zl ..

>---
>Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow

Czy mozesz mi nie przysylac kopii wiadomosci na priv ??? Czytam je na
newsach to po co mi druga kopia w skrzynce ???

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/