Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Jacek Duma (dumaj_at_onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:17:14 MET

Odnosze wrazenie ze nasz kolega chyba ogladal te monitory na zlomowisku.

Sory ;)

[ciach]

Albo kazdy chwali swoje , bo wydal kase i wstyd mu sie przyznac ze kupil
chlam. Ja mialem mozliwosc ogl;adnac dokladnie na serwisie OPTIMUSA u
kumli w pracy monitory wszelkiej masci ktore Nowy Sacz sprowadza , i
stwioerdzam ze Nie zamienil bym tego soniaka za nawet Philipsa 17
Brillance

---
Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow
--
Lista dyskusyjna pl-comp-pecet - http://www.newsgate.gliwice.pl