Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Jacek Duma (dumaj_at_onet.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:12:28 MET

> A jakiej rozdzielczosci uzywasz ???
> 800x600 ??

1024 - 768

> czy na pewno 100ES ??

tak , i geometria jest jak najbardziej OK , pracowalem przez rok na
skladzie DTP w drukarni wiec mam doswiadczenie jesli chodzi o wpatrywanie
sie w wady monitorow.

> Dzis ogladalem
> obraz w 1024x768 nie mial wcale geometrii ...

A widzisz a ja mam jak najbardziej OK
Moj kompan z pracy nie jeden tez ma 100 tylko SX i tez maja wszystko OK.

Ja rowniez polecam ten monitor wielu znajomym , kupili go i mowia do mnie
ze sa zadowoleni.

---
Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow
--
Lista dyskusyjna pl-comp-pecet - http://www.newsgate.gliwice.pl