Re: BANSHEE??

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 22:28:48 MET

>hehe .... też mi się tak jakoś skojarzyło ...
>
>Apropos Savage - ostatnio wpadł mi w ręce jeden śmieszny "Titan 5000", na
>razie wstrzymuję się z wygłoszeniem szerszych opinii bo aż mi się nie chce
>wierzyć w to co widziałem ...
>Najśmieszniejszy motyw był z napisem BIOSu karty przy starcie kompa -
>zgłaszała się jako "Tatin", świadczy to pięknie o panach z Tajwanu którzy
>"sklejali". A co do sterowników - to nie prawda, że są one niedopracowane -
>ich prawie nie ma ;)
Sterowniki znajdziesz na http://www.s3.com/enduser/beta/
A bios to znajdziesz na www.gainward.com/s3.htm (karta cardexpert gx3) jak i
na www.viewtop.com .Polecam jednak ten z gainwarda gdyz bedziesz mogl
korzystac z zarejestrowanego Powerstripa
Gdybys tak spytal sie o porady to bys nie gadal bzdur a tak korzystajac z
badziewia co dostajesz na plytce (nawiasem mowic jeszcze nie widzialem karty
jakiejkolwiek marki w ktorej drivery znajdujace sie na plytce bylyby
najnowszymi dostepnymi na sieci) nie przetestujesz karty obiektywnie. Zauwaz
ze ja w moim tescie TNT pierwsza rzecz co zrobilem to sciaglem drivery (nie
instalowalem karty w ogole na starych)

Pozdrawiam

PS.Drivery do savage wychodza co 2 tygodnie