Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: Tomaszek (Tomasz.Tomaszek_at_unityline.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:08:58 MET

Wywołałeś skromną burzę nieporozumień: należało poprostu dodać słowo
"jednocześnie" i wszystko byłoby w porządku, a tak wszyscy pomyśleli że
chodzi o to czy karta potrafi w ogóle odtwarzać mp3 i wavy .
Natomiast jeśli chodzi o tzw. full duplex to z tego co ja wiem jest to
jednoczesne odtwarzanie dźwięku i nagrywanie (można naprzykład śpiewać przez
mikrofon, puścić muzyczkę i nagrać już zmiksowane). Odtwarzanie mp3 i wav
działa w ten sam sposób z tym że mp3 to taki wav konstruowany dynamicznie
(do bufora). Natomiast nie ma problemu by puścić np. równocześnie mid`a. A
to co opisuje kolega Aligator jest ciekawe i sprawdzę w domu....