Re: PCI Serial Port ???????

Autor: Ireneusz Brejer (angax_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:31:31 MET

On Mon, 23 Nov 1998 08:33:22 GMT, piotrus_at_srv.spinet.com.pl (Piotru$)
wrote:

>Cześć
>
>Natrafiłem na problem przy instalowaniu modemu Request 56K PCI.
>Po włożeniu go do gniazda i odpaleniu kompa pojawiły się 2 nowe
>urządzenia : PCI bridge (po zainstalowaniu sterowników do płyty - FIC
>VA-503+ poszedł spoko bez konfliktów) i właśnie coś w stylu PCI serial
>port (a może device). Do tego drugiego za cholerę nie można znaleźć
>sterownika (albo z czymś się gryzie - nie wiem z czym bo COM2
>wywaliłem jak kazali w instrukcji) i siedzi mi pod znakiem zapytania w
>devicach. Oczywiście o rozpoznaniu modemu nie ma mowy. Co można
> [...]
niestety, jak sie dowiedzialem w hurtowni dagma , sterowniki na cd sa
nieprawidlowe i nie dzialaja. na stronie www.dagma.com.pl sa nowe ale
z nimi rowniez nie udalo mi sie zainstalowac. jesli tobie sie uda
napisz do mnie ok ?

irek