Re: PCI Serial Port ???????

Autor: Piotru$ (piotrus_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 10:08:11 MET

Wed, 25 Nov 1998 16:35:54 GMT, "deMon" <bkorup_at_polbox.com> napisał(a):

>sprobuj do innego slotu PCI. u mnie pomoglo (BIOS w liscie urzadzen PCI przy
>starcie kompa nie zawsze pokazywal modem)

to nie to, kurczę, BIOS pokazuje modem spoko w każdym slocie to chyba
raczej problem z tym sterownikiem do PCI Serial Controller - tak to
dokładnie się nazywa

>w BIOSie tez?
też

>Panel Sterowanie>System>Wlasciwosci (tego z "?")>Zasoby>ew. Ustaw
>konfiguracje recznie (to pokaze zrodla konfliktow)
to raczej nie są konflikty - "to urządzenie nie posiada
zainstalowanego sterownika"

>moze za duzo tych sterowanikow? (ja nie instalowalem do BM-DMA i jest OK,
>tylko ze mam plyte Shuttle)
przesadziłem z tymi wszystkimi - tylko patch do chipsetu po którym
zaczął rozpoznawać poprawnie PCI Bridge i sterownik VxD do AGP z tym
że ten ostatni nic nie zmienił (i przed i po kupa blada)

>PS. skoro uzywasz polskich literek, to moze bys o tym laskawie poinformowal?
>hint: Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

O cholera!
Sorry, tylko proszę nie bić po oczach, mea culpa i niedopatrzenie.
Teraz lepiej ? :-)

Pozdrówka i dzięki za zainteresowanie

Piotru$ <Piotr Olech>
piotrus_at_srv.spinet.com.pl