PCI Serial Port ???????

Autor: Piotru$ (piotrus_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 09:33:22 MET

Czeœć

Natrafiłem na problem przy instalowaniu modemu Request 56K PCI.
Po włożeniu go do gniazda i odpaleniu kompa pojawiły się 2 nowe
urzšdzenia : PCI bridge (po zainstalowaniu sterowników do płyty - FIC
VA-503+ poszedł spoko bez konfliktów) i właœnie coœ w stylu PCI serial
port (a może device). Do tego drugiego za cholerę nie można znaleŸć
sterownika (albo z czymœ się gryzie - nie wiem z czym bo COM2
wywaliłem jak kazali w instrukcji) i siedzi mi pod znakiem zapytania w
devicach. Oczywiœcie o rozpoznaniu modemu nie ma mowy. Co można
poradzić?
Płyta - jak pisałem, Win95 OSR 2, zainstalowane wszystkie możliwe
sterowniki do płyty głównej. Czy trzeba instalować usbsupp.exe ?

Pozdrawiam

Piotru$ <Piotr Olech>