Re: NCommunicator - kilka kont

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 16:10:04 MET

Slawomir Wegorzewski napisał(a) w wiadomości:
<36592284.C4D0D4F1_at_microsystems.com.pl>...

>BTW, pomimo iz NC jest najbardziej przyjaznym programem do WWW/mail/news

Pokaz mi ktory Cie tak perfidnie oszukal i nagadal takich
glupot, juz ja mu !@#$%^& ;)))

>to jednak po jego zainstalowaniu system staje sie bardzo niestabilny :(

Tego akurat nie zauwazlem, ale WWW/mail/news w
wykonianiu M$ sa co by nie mowic o tej firmie obecnie
the best. NC 4.5 na tyle juz mi sie podoba, ze chcialem
sie przesiasc na jego poczte (browser WWW jest niestety
nadal gorszy od IE4.0) ale sie nie przesiade bo nie
ma obslugi kilku kont POP3 :(((

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067