Re: 4 sloty ISA pod PII?

Autor: Marcin Bieńkowski, CHIPLab (bienkowski_at_chip.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 13:31:53 MET

Raczej nie, Wg nowej specyfikacji dla komputera PC99 w przyszłym roku
wogóle mają być wyeliminowane złacza ISA. Obecnie najwięcej ile
widziałem rozszerzeń ISA to 3. Problem mozna obejść kupując specjalny
rozgałęźnik ISA wkładany do jednego z gniazd ISA. Takie cudo powinno
być dostepne nabez problemu na giedzie lub w firmie montujacej
Serwery sieciowe (dość czesto używane przy montażu serwerów i
komputerów przemysłowych)

--
Marcin Bieńkowski
CHIPLab
> Witam serdecznie.
> Potrzebuję włożyć do mocnego kompa (najlepiej na PII, choć
niekoniecznie)  4
> karty ISA. Kart nie mogę wymienić na PCI, bo są one własnością
uczelni, a ja
> nie chcę jej sponsorować. Wszystkie karty muszą działać
jednocześnie.