Re: 4 sloty ISA pod PII?

Autor: Michal (1cyber_at_Student.tu.kielce.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:29:12 MET

Marcin Bieńkowski, CHIPLab <bienkowski_at_chip.pl> wrote:

: Mariusz Tomaszewski <mtandsev_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
: <3659467a.0_at_news.vogel.pl>...
: > Witam serdecznie.
: > Potrzebuję włożyć do mocnego kompa (najlepiej na PII, choć
: niekoniecznie) 4
: > karty ISA. Kart nie mogę wymienić na PCI, bo są one własnością
: uczelni, a ja
: > nie chcę jej sponsorować. Wszystkie karty muszą działać
: jednocześnie.
: > Czy możliwe jest dostanie płyty na LX lub BX z 4 slotami ISA?
: >
: >
Ten rozgaleznik czesto byl uzywany w starych obudowach slim ( taki cienszy
desktop) - przekrecal slot o 90 stopni :

        nowe sloty ISA
        / / /
| / / /
| / / /