Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Origami (origami_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 10:35:25 MET

>No to moze miales felerna partie. W moim egzemplazu opisane przez
>Ciebie zjawisko kurczenia się obrazu po rozgrzaniu monitora w ogole
>nie ma miejsca.

>Wlasnie jedna napisales... :-))))))
> mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl

Mialem to skonczyc , lecz krew mnie zalewa gdy czytam list od osla
przekladajacego wszystkie odpowiedzi na swój pokretny , zapyzialy
sposób rozumowania .
Monitory mialy dwa rózne typy kineskopów i wpadaly mi w rece
w róznym czasie , nr. ser. nie wykazywaly podobienstw !
Dalej :
-jedna jaskólka wiosny nie czyni i wyjatek potwierdza ... .
-jest to moja opinia (ze nic specjalnego) , lecz potwierdzona
 konkretnymi testami .
-ktos prosil o informacje i je otrzymal .
I o to i tylko o to chodzilo !

              Zegnam ozieble i koncze ta dyskusje .