Re: Ile wart ? HDD 1gb scsi-3

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 23:37:01 MET

Glina napisał(a) w wiadomości: <_QD52.8561$BD6.1586633_at_news.tpnet.pl>...
>Mam na sprzedaz twardy 1GB ... quantum fireball scsi-3 (ultra scsi).
>Dysk ma czas dostepu <10ms ,czyta 5.5 mb/s a zapisuje okolo 4
mb/s.Cholernie
>niezawodny i cichy. Gdybym nie musial to bym go nie sprzedawal.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sorki Kolego ale :
Swego czasu kupilem takie 2 dyski tzn. Quantum SCSI Fireball
i co - po niedlugim okresie uzywania w serverze ok. 6-mc zaczely GWIZDAC
doslownie - i to zmiennym tonem - dodam to tego jeszcze brzeczenie
podobne do tarcia metalu o metal objawiajace sie chwilowo.

Od tamtego czasu wyleczylem sie skutecznie z dyskow SCSI produkcji Quantum
i kupuje wylacznie Seagate lub IBM SCSI - ZERO problemow

To tyle odnosnie Quantum SCSI

Do IDE tej firmy (dyski do domu) - nie mam wiekszych zastrzezen

Pozdrawiam
Waldek

Ps.
Sorki jesli odstraszylem Ci potencjalnych chetnych