Re: I/O problem

Autor: Martin J. Kobyliński (kobylinm_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 14:02:17 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Można, ale jeœli w BIOSie płyty nie ma obsługi dwóch kontrolerów, to pod DOSem
> nie obsłużysz w ten sposób dysków hardych. Ale ZIP Atapi czy CD-ROMy - bez
> problemów.

MOZNA ! Jesli na plycie (bez hdd_ctrl) jest BIOS, co widzi 2 dyski, a
doloze
kotroler co ma 2 kanaly IDE (4 dyski), to z 1 kanalu dyski widac w
Bios-ie i
cool.Dla 2 kanalu trza zapuscic sterowniki w config-u i skonfigurowac
gada. DOS
zobaczy i cool. W winzgrozie95 nie wiem.

"Tlaloc"         e-mail -> mailto:kobylinm_at_friko6.onet.pl
ICQ# -> 16157314    WWW -> http://friko6.onet.pl/wa/kobylinm