Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 12:25:17 MET

Vindex wrote:
>Help Borlanda ... Ty chyba go na oczy nie widziales ... Angielskiego
>tez w podstawowce Cie uczyli? Wygody korzystania z podrecznikow
>papierowych pewnie tez nie rozumiesz?

chciałem tylko zaznaczyć, że na helpie nauczyłem się borlandowego
Turbo Pascala
książki może i są wygodne - ale szukanie odpowiedniej strony nie jest
miłe, szczególnie gdy lubi się - jak ja - pracować w ciemności :-)
żadnej książki o Unixach też nie kupowałem - gdybym nie miał dostępu
do sieci (i newsów) to prawdopodobnie po prostu więcej bym czytał
manów i eksperymentował (i kto wie czy by mi to na zdrowie nie wyszło)