Re: DVD+dekoder?

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:41:43 MET

>Doszly mnie sluchy (a jest o tym wzmianka rowniez w ostatnim CHIP'ie), ze
>przy szybkim procku - PII400 i w gore- mozna darowac sobie dekoder MPEG'u -
>uzytkownikow prosze o opinie, rady i ewentualne typy.
>Komputer bedzie Celeron 300A_at_450+Asus+i tu problem czy Riva TNT i dekoder
>czy bez dekodera czy moze jakas karta graficzna dekodujaca + Voodoo2 czy
>moze wasz wariant?
>Jasli temat byl niedawno walkowany to sorry...
>Z gory dziekuje
Dobry program dekodujacy pojdzie juz na P2 -266 ze wsparciem ze strony karty
w postaci konwersji kolorow i skalowania (to maja wszystkie od 2 lat karty)
Ja jednak pozwole zwrocic twoja uwage na S3 Savage3d posiada on bowiem
wsparcie dla DVD w postaci motion compensation co przynajmniej o polowe
zmniejsza uzycie procesora, a wydajnosc w Direct3d jest porownywalna z TNT,
tylko opengl jest wolniejszy

Pozdrawiam