Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:33:33 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:
<734ji5$u4h$1_at_blurp.memax.krakow.pl>...

>Pszemol napisał(a) w wiadomości:
<72vfak$e65$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

>Rezygnuję z dalszego ciągnięcia tej bezsensownej dyskusji z powodów które
>zaraz wymienię. Nawet z cytatami, ale to już po raz ostatni.

Stary, zrezygnuj jak najszybciej. Pszemol jest niestety typem
czlowieka czerpiacego przyjemnosc w sianiu fermentu i
podjudzaniu do nerwowych dyskusji poprzez w miare kulturalne
acz dosc dotkliwe obrazanie. Przekonalem sie o tym ostatnio
jak usilowal jakimis dziwnymi sosobami poprzez rozsylanie na
rozne listy zwiazane ze zwierzakami wyslac dosc prowokujacy
list odnosnie wegetarianizmu. Na listy, na ktorych post ten pojawil
sie w momencie w ktorym wogole sie o tym temacie nie rozmawialo
i nie wiadomo skad i po co sie pojawil, follow up ustawiony
byl tylko na jedna z tych grup, gdzie temat jest jak najbardziej aktualny,
ale po co slal post w ktorym ^nie rozpocznal dyskusji^ na inne grupy?
Post byl dlatego bez sensu, ze byl stwierdzeniem na jakis temat w calej
swojej rozciaglosci a nie zawiazaniem tematu. Na czym sie skonczylo?????
Ostatnio odpowiadajac na kolejny wytykajacy jego bledy merytoryczne
post posunal sie do napisania tekstu:

>Czy siara jest gorzka czy słodka, pijąc
>mleko z mleczarni masz ręce splamione
>krwią jak każdy jedzący cielęcinę!

(siara - tu mleko u wycielonej krowy :)

I niech mi ktos powie, ze takie zagrywki nie
sa nastawione na powodowanie zamieszania
i niepotrzebnego ruchu na liscie. Wszedzie
tylko teksty w stylu WY WY WY zabijacie,
jecie, jestescie be, jestescie zlodziejami,
a nigdzie MY. Dopiero jak za bardzo zostaje
przyparty do muru to sie zaczna jakac i
czasami juz wtraca to MY. Ale co namiesza
to jego.

Zauwazylem, ze dla Pszemola wszyscy to albo
zatraceni zlodzieje albo debile i prostaczki nie
rozumiacy jego jakze jasnych przemyslen
a na domiar zlego wiekszosc z nas ma rece
zplamione krwia... bo przeca wielu z nas
pije mleko. (Nie bede pisal juz o bezsensownosci
tematu i jego nieznajomosci co mu zreszta bardziej
oswieceni w temacie ludzie wytkneli juz na poczatku.
....no to skoro maja racje to nazwijmy ich mordercami
o czerwonych rekach, niech sobie nie mysla...)

Sorki ale dla mnie to juz zaczyna smierdziec
jakims zboczeniem.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067