Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Mariusz Kruk (kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 16:32:18 MET

On Tue, 17 Nov 1998 14:56:31 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Probowales kiedy laczyc obrazki + wykresy + tekst i ladnie to oblewac
>tekstem ?
A htmlu nie łaska ? ;-)

>Nie lubie siedziec przy konfigurowaniu sieci i bawieniu sie w tego typu
>sprawy. Nie kazdego musi zachwycac Linux - ja go po prostu nie trawie. Ja
>chce znac to, co teraz sie uzywa np. u mojego starego w pracy, gdzie
>zarabiaja niezla kase. Tam sie wszystko instaluje na Windzie NT - caly
>soft do wizualizacji procesow przemyslowych. I oni tam wlasnie szukaja
>kogos, kto umialby sie zajac tym wszystkim.
A jeżeli ja chcę znać to, czego się używa np. na hamerykanckich
lotniskowcach, to co ? Kto mi to da ?

>Tylko ze wtedy to jest juz przestepstwo duzo grubsze. Ale ty widac nie
>widzisz pewnych roznic dla ciebie jest albo czarne albo biale.
Buuu... Czy sugerujesz, że skręcanie bez kierunkowskazów jest
mniejszym wykroczeniem niż przekroczenie prędkości ? (albo na odwrót)

>Tylko ze teraz to trzeba jeszcze czegos wiecej. Nie wiem czy ja
>przypadkiem tylko trafiam na takie dziwne zaklady w ktorych stosuje sie
>oprogramowanie najwyzszej klasy... tylko dziwne tez ze wlasnie tam placa
>najgrubsza kase...
Sprecyzuj oprogramowanie najwyższej klasy..
A poza tym jeżeli w firmie występuje tylko i wyłącznie oprogramowanie
robione dla firmy na zamówienie, to skąd biedny niedoszły pracownik ma
sobie skołować pirata żeby się nauczyć.

>Tyle ze Pszemol robil kiedys dokladnie co ja teraz.
To w takim razie Tobie też życzę przejrzenia na oczy.

>Tylko trzeba miec troche wiecej szczescia. A ja jakos nie lubie czekac az
>wszystko mi spadnie z nieba... wole troche temu pomoc.
No to ja jutro idę pomóc szczęściu. O której to jechała ta furgonetka
z utargiem ? ;-)

Pozdrofki

Kruk zwany rz00lfiem

  88 dP 88888b, 88 88 88 dP'
  88 dP 88 88 88 88 88 dP
  888E 88888P' 88 88 888E mailto:kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl
  88 Yb 88 Yb Y8. ,8P 88 Yb
  88 Yb 88 Yb "888" 88 Yb.