Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 23:05:55 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Mariusz Kruk wrote:

> A htmlu nie łaska ? ;-)

A co ty myslisz ze ja mam tony czasu na bawienie sie z jedna gupia laborka
?

> A jeżeli ja chcę znać to, czego się używa np. na hamerykanckich
> lotniskowcach, to co ? Kto mi to da ?

A to porownanie to akurat jest bez sensu i dobrze o tym wiesz.

> Buuu... Czy sugerujesz, że skręcanie bez kierunkowskazów jest
> mniejszym wykroczeniem niż przekroczenie prędkości ? (albo na odwrót)

To tez jest bez sensu. Stwarzasz tym bezposrednie zagrozenie zycia drugiej
osoby.

> Sprecyzuj oprogramowanie najwyższej klasy..
> A poza tym jeżeli w firmie występuje tylko i wyłącznie oprogramowanie
> robione dla firmy na zamówienie, to skąd biedny niedoszły pracownik ma
> sobie skołować pirata żeby się nauczyć.

Heh jaki niedoszly ? Jesli juz tam pracuje to pojdzie na szkolenie, jesli
jeszcze tam nie pracuje to na pewno w CV nie beda sie doszukiwali
znajomosci tego programu jako podstawy do przyjecia do pracy ( skoro to
jest soft na zamowienie ).

> To w takim razie Tobie też życzę przejrzenia na oczy.

Moze pozniej ok ? Za 3 lata mam taki plan :)

> No to ja jutro idę pomóc szczęściu. O której to jechała ta furgonetka
> z utargiem ? ;-)

Ty tez jestes jednym z tych uczciwych inaczej ?

> Pozdrofki
>
> Kruk zwany rz00lfiem
>

> 88 dP 88888b, 88 88 88 dP'
> 88 dP 88 88 88 88 88 dP
> 888E 88888P' 88 88 888E mailto:kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl
> 88 Yb 88 Yb Y8. ,8P 88 Yb
> 88 Yb 88 Yb "888" 88 Yb.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699