Re: Creative TNT za 640 - czy warto ???

Autor: Jaroslaw Krupa (klos_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 15:27:32 MET


In pl.comp.pecet Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> On Wed, 18 Nov 1998, +++ZINGER+++ wrote:

>> >No tak tylko nie musisz kombinowac z podpianiem wiatraka do zasilania :)
>> >Pobiera on zasilanko z karty... Sam radiator na dobra sprawe nie
>> >wystarcza. TV Out - dobrze miec :) NAdmiar rzadko szkodzi...
>>
>> powiedz mi jak to chodzi, jaki jest obraz na TV a moze kupie, bo na Asusa
>> nie nie
>> doczekam, a Creative na razie nie ma

> Hmm jak to chodzi... Quake 2 640*480 przy maksymalnej jakosci obrazu i
> ustawieniach 105/113 dla zegarow na karcie - 94.6 fps-a na Nvidia 0.36a.
> Procek Celer 300_at_463 ( cache ) na Abicie BH6. Unreal 800*600 - plynnie,
> strednio ok. 50 fps w timedemo ( taki maly upgrade ). NFS 3 - 800*600,
> trilinear filtering, 10-poziomowy mipmapping, najlepsza jakosc obrazu.

chyba sobie zartujesz z tym NFS3 - tam przeciez nawet nie ma mipmap a co dopiero
trilinear filetring, o ditheringu to nawet nie wspomne , byl tylko na zwyklej rivie
bo ona zawsze go wlaczala, (na voodoo to jest ale przez glida).
a co do tego unreal'a to chyba go odpalales bez swiatel, ale wtedy to dupiato
wyglada.

                                                        jaro



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:51:16 MET DST